Jaki dysk SATA/150?

Autor: User <User_at_user.com>
Data: Sat 13 May 2006 - 15:29:12 MET DST

Witam!

Mam płytę główną z kontrolerami ATA i SerialATA/150.
Chcę kupić dodatkowy dysk twardy SerialATA 200-250 GB,
7200 rpm, 8MB cache.
Wpierw zamierzam go używać do zapisywania filmów z TV,
przed ich przerzuceniem na DVD-R.
Potem, w miarę wolnego czasu, chcę zamienić role tych
dysków i na tym nowym SATA zainstalować od nowa
WinXP Pro.

Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia pozytywne lub
negatywne z konkretnym modelem takiego dysku, to bardzo
proszę o informacje i rady.

Oczywiście możliwy jest również wariant, że kupię drugi dysk
ATA. Które rozwiązanie jest Waszym zdaniem lepsze?

Pozdrawiam
User