Re: z serii upgradeowac czy caly nowy zestaw.

Autor: Maciej Max Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAM.wiedzmin.org>
Data: Sat 13 May 2006 - 15:17:44 MET DST

Użytkownik MadMan napisał:

> Zależy od egzemplarza :-) Wyprodukowane przed (bodajże) 32 tygodniem
> 2003 roku mogą mieć odblokowany mnożnik. Po - wszystkie oprócz mobilnych
> są blokowane. Ale odblokowanie mnożnika jest proste o ile ma się lakier
> przewodzący.

Probowalem na swoim Athlonie 1600+ odblokowac, a idz Pan ;) ile sie
nadenerwowalem, jak polaczylem wszystkie mostki (teoretycznie) to
mnoznik z 10,5 przestawil sie na 12,5 :o Nie wiem w czym tkwil blad ale
sadze, ze z odblokowywaniem mnoznika dalbym sobie spokoj.

ps. Mam plyte na nforce2, wiec o ile mi wiadomo moge zmieniac mnoznik "w
locie" :)

--
Pozdrawiam,
Maciek