Re: nagrywarka LG

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 14:24:48 MET DST

Użytkownik "Dawid" <maniera@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:e3vshr$jrk$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Nawet nie rozumiem o co Ci chodzi z tymi obniżkami,

To chodzi, że kiedyś CD-RW Combo kosztowało ok. 200 zł, a teraz taniej jest
dostać DVD-RW. Był taki okres, kiedy ceny mocno zeszły. Wiele firm musiało
obniżyć koszty produkcji, a niektóre kosztem jakości poszły.

> a to z przodownictwem Lite-Ona to chyba żart.

To dlaczego Lite-On na wszystkim nagrywa,a inne napędy są wybredne?

> Macie pewnie dobry sprzęt, ale " też coś nie działa tylko jeszcze nie
> wiecie co".Nagrywarki DVD LG może nie są najlepsze, ale jakoś
> ostatnio są bardzo dobre.Smutna prawda niestety(oczywiście dla Was).

Wiem, że nie działają mi ptyki nagrane na LG, raz napęd zamarł i firmware
musiałem wgrać, mam też inne problemy z moim napędem, jak czytanie
oryginałów akurat, itd. (będzie niebawem zamieniany na coś lepszego).

A LG to się trzymałem do wczoraj. Teraz przyszedł czas na zmianę.