Piny na płycie głównej "USB45" i Śledż z dwoma USB

Autor: Poot <fexel_at_wp.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 12:33:03 MET DST

Witam.

Mam płytę główna K7S8X a na niej piny do podłączenia
Śledzia (lub panelu) USB, podpisane "USB45" wygląda to tak:
http://fexel.webpark.pl/k7s8x.jpg
Kupiłem sobie takiego śledzia z dwoma USB:
http://fexel.webpark.pl/wtyk.jpg
Z jednej strony wtyku kabelki są ułożone tak:
http://fexel.webpark.pl/1strona.jpg
A z drugiej strony tak:
http://fexel.webpark.pl/2strona.jpg

Po podłączeniu wtyku do pinów
(wtyk ma 10 dziurek z kabelkami, a na płycie jest 9 pinów)
Działa mi tylko jeden z dwóch USB i jak dotknę śledziem
Do obudowy to iskrzy i zawiesza się komputer.

W zależności od tego jak podłączę wtyczkę (na dwa sposoby),
Działa jeden albo drugi USB.
Czy piny na płycie "USB45" to jest jakiś inny standard, niż ten śledź?
Czy można to jakoś podłączyć (przerobić), żeby działały oba USB?