Re: USB na Abit NF-7

Autor: ssuch <ssuch_at_poczta.fm>
Data: Sat 13 May 2006 - 08:06:23 MET DST

To wytłumacz mi takie zjawisko.
Podpiąłem PenDrive (Kingston DT USB 2.0, ale max zapis 1,5 MB/s a odczyt 6
MB/s) do gniazda z przodu obudowy i uruchomiłem Thunderbirda Portable.
NIe dało się nic na kompie zrobić, program był 30 minut zamrożony.
Po najzwyklejszym przełożeniu do gniazd z tyłu budy (tych na płycie
głównej), T-B zaczął "normalnie" pracować.
Na tej podstawie stwierdziłem, że dodatkowe gniazda muszą pracować w USB 1.1
lub coś z połączeniam jest nie teges.