Re: objawy uszkodzenia procesora?

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Fri 12 May 2006 - 22:54:02 MET DST

Bernard napisał(a):

> Na 99.99% to nie jest procesor. Prawie się nie zdarza, żeby procesor
> psuł się "trochę". Jak już się psuje - to całkiem.

No to ja miałem "szczęście", bo mi procesor zepsuł się tak,
że wieszał się komputer. Różnie, raz po kilku-kilkunastu minutach,
raz po godzinie, nawet więcej. Wszystko sprawdzałem. Dzięki temu
nawet zmobilizowałem się do zakupu nowego zasilacza :D
I okazało się, że to procesor. Pentium III 800EB.
Po wymianie problem ustał zupełnie.

--
Pozdrawiam,
Kerry