Re: UPS - APC Smart 1000 - problem

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Fri 12 May 2006 - 21:41:33 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:39egla9kpby9$.1ihm4wybhpmf6$.dlg@40tude.net...

> Teoretycznie robi sam :-) W praktyce lepiej zrobić. Jeśli nie masz
> oprogramowania, to mogę podesłać - odezwij się na priva. Ewentualnie
> najprostsza kalibracja to naładowanie akumulatorów i rozładowanie ich do
> końca, i tak ze 2 razy.

Aby w pelni wykorzystac mozliwosci UPS po wymianie konieczna jest kalibracja
przez kabelek COM ale musisz sie udac do serwisu ktory to potrafi a nie
tylko przez powershute.
Jest malo ludzi w polsce ktorzy to potrafia poniewaz jest to tajemnica APC
generalnie. Jak jestes z Lublina lub okolic to ci to zrobie lub udaj sie do
serwisu CSS www.css.pl

Mirek