Re: [NTG] Re: telefon jako kamerka do peceta

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 12 May 2006 - 18:27:31 MET DST

Onufry Zagłoba napisał(a):

> I właśnie o to mi chodzi. Traktuj mnie jakbym był zielony (bo w tym temacie
> jestem) i nie wiedzial o co chodzi. Ale jakieś tam progsy próbowałem do
> zarządzania plikami i jedyne co to obrazki i zdjęcia mogę dodawać. A mi
> chodzi o taki program ja chyba Nokia ma, ktory pozwala zagaldac do ukladu
> katalogow w telefonie.

Ja mam starego, poczciwego T610 i nie wiem jak w przypadku takich cudów
jak K700 się ten programik sprawuje, ale wiem, że to chyba najlepszy
*nieoficjalny* soft pod SE. Właściwie to na pl.misc.telefonia.gsm
podobne pytanie pojawia się średnio raz w tygodniu i ciągle pada ta sama
odpowiedź: FMA (Float Mobile Agent). Świetnie radzi sobie zarówno z
kablem (nie próbowałem), z podczerwienią (przez jakiś czas u mnie) i
Bluetooth (obecnie). Softu producenta też próbowałem... Shit jakich mało...

# /George Orwell - Rok 1984/