Re: laptopnews.pl - nowe forum dla uzytkownikow laptopow

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Fri 12 May 2006 - 16:46:33 MET DST

Uzytkownik wielki_koziol <wielki_koziol@o2.pl> napisal w wiadomosci
<news:1147440209.988050.278680@d71g2000cwd.googlegroups.com>
> miejsca pozatym rzeczywiscie rozwalania dyskusji nie ma bo nie ma
> zadnej dyskusji czy znacie grupe dyskusyjna na ktorej bedzie wiecej niz
> 2000 postow?

Hmm? Nie przegladalem grup metalowych, ale na tej miesiecznie przybywa 3-4x
wiecej postow!
http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet

> Te liczby mowia same za siebie a forum dziala juz dlugo i nigdy wiedza
> z niego nie zostala utracona.

Juz widzialem kilka DUZYCH, liczacych sie forow, ktore padly... Zupelnie
nie rozumiem - skad taka pewnosc.

> Zamiast siedziec na lipnych foruach czy
> tez rownie lipnych (przepraszam za kolokwializm) grupach lepeij wejsc
> na porzadne forum i cieszyc sie z przyjemnego, wygodnego w obsludze i
> ubogaconego w rozne osobiste preferencje korzystania.

Hmm - sadzac po przytoczonych poprzednio linkach - jestes jedna z na prawde
niewielu osob, ktore tak sadza ;-)
I nie wiem, jak mozna oceniac wygode i mozliwosci usenetu - piszac posty
przez Groups Google...

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber