Problem z karta graficzna!

Autor: <goneoutofspace_at_o2.pl>
Data: Fri 12 May 2006 - 15:56:04 MET DST

Witam!
Mam problem z grafika.. wiec mam nadzieje, ze mi ktos pomoze..
Mam taki sprzet:

Plyta Soltek 75DRV5 - VIA KT333
Procek Athlon XP 1700+
Grafika Geforce 2 Titanium 64mb
Dzwiek SoundBlaster Live!

Wiec kiedy wlaczam jakakolwiek gre wymagajaca 3d, to obraz sie sypie -
widze to 3d, ale kolory sie kompletnie mieszaja, najwiecej jest
niebieskiego i takie pionowe kreski...:> Zainstalowalem juz wszystkie
nowe sterowniki - do plyty,grafiki i dzwieku. directXa tez, ale to nic
nie daje, robilem tez formata.. :( i tez nic, kiedys juz mialem
problemy bo byly konflikty miedzy grafika a dzwiekiem, ale przy nowych
sterownikach bylo ok, zreszta problem inaczej wtedy wygladal, czy wie
ktos co moge z tym zrobic??

Pozdrawiam
Jasiek