Re: zasilacz ups

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Fri 12 May 2006 - 15:51:30 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:hgeyrcf0y7ms.1wtxoxrk1ihsn.dlg@40tude.net...

> Łojojoj... A jakie masz akumulatory? Ile mają? Bo po roku mój Smart
> 700NET trzyma to co w SIGu (czyli w sumie nieco tylko mocniejszy konfig)
> przez jakieś 3-4 minuty :-( Na początku trzymał sporo więcej...
> Aha - założenia że wszystko działa na max oprócz karty graficznej. Przy
> procku w idle trzyma 2 minuty dłużej...

12Ah, standardowe.
Twoje widocznie już dogorywają.
Moje już raz wymieniałem, bo trzymał 5 minut i zdychał.

> Mały OT w związku z tym:
> czy można do takiego UPSa podłączyć 2 akumulatory samochodowe? Ma to
> prawo działać?

Tak, dłużej będzie się ładował.

> I najważniejsze - jak z bezpieczeństwem przebywania w pomieszczeniu
> zamkniętym z dwoma akumulatorami? Wiem że te UPSowe mają inną
> konstrukcję od samochodowych i przez to są bezpieczne...

Samochodowy w pokoju mieszkalnym to nie jest dobry pomysł.

Te do UPS są szczelnie zamknięte, inna konstrukcja, elektrolit. Jedynie w
przypadku awaryjnym może zadziałać bezpiecznik ciśnieniowy.

Ja tam bym nie ryzykował obok wyrka takie coś trzymać.
Zwłaszcza że SMART cały czas doładowuje aku, nawet jak go wyłączysz z
panela.

Pozdrofka.

--
Henry(k)
Odpowiadajac na majla usun cyfre z adresu.