Rodzaje procesorow (Xeon)

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 May 2006 - 14:20:50 MET DST

Witam

jakis czas temu pytalem czy warto dokupic drugi procesor do dwuprocesorowej
plyty na serwer dla firmy.. itd..
teraz juz jestem zdecydowany, ale pojawil sie problem

na pewno potrzebuje Xeona 3,2Ghz FSB 800 2MB cache
ale w sklepach pytaja mnie o dokladniejsze informacje..
wlaczylem program EVEREST, ale nie pokazal mi on zadnych
inormacji dzieki ktorym moglbym dojsc ze to jeden z tych modeli

na stronie intela http://processorfinder.intel.com/scripts/details.asp?
sSpec=SL8ZP

znalzlem takie rodzaje.. a na moim procesorze napis:

 3200DP/2MB/800 SL8ZP COSTA RICA
 3517B036-0330

Czy mozna uznac dzieki tym informacjom, ze moj procesor to ten ostatni - FU??
BX80546KG3200FA
BX80546KG3200FP
BX80546KG3200FU

Dzieki za pomoc