Re: Klopot po zdjeciu procesora

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 May 2006 - 13:28:17 MET DST

> Jeżeli ten procek ma metalową osłone jądra na górze to nie masz co się
> martwić też to przeżyłem. Gorzej jak jądro procka jest na wierzchu tak jak w
> Bartonach czy starszych procesorach Intela.

udalo sie :)
rdzen wyglada na nienaruszony.. potraktowalem go cienkim nozykiem i odpadl.
Musze teraz przyniesc paste z domu i dopiero sprawdze.. strach dalej jest :/

Mam dodatkowe pytanie...
czy znaleziona strona (http://processorfinder.intel.com/scripts/details.asp?
sSpec=SL8ZP) przez google (ktoremu dalem zapytanie o numer "SL8ZP" - odczytany
spod tego xeona) wiarygodnie okresla ze mam doczynienia z modelem
BX80546KG3200FU??

Chcialbym dokupic drugi taki procesor zeby pracowaly w dwuprocesorowej plycie..

sprzedawca prosi o okreslenie ktory to z modeli
BX80546KG3200FA
BX80546KG3200FP
BX80546KG3200FU
zeby zlozyc zamowienie..