Re: Radeon 9000ProTV

Autor: Deltak <deltak_at_o2.pl>
Data: Fri 12 May 2006 - 00:38:37 MET DST

Krzysztof Rynkowski wrote:
> i zrezygnować z kabla S-Video, na rzecz kompozytowego,
> zakończonego wtykiem Chinch.

No tak, nawet mam taka przejciowke, ale zakupilem juz kabel pomiedzy
karta a TV.

Teraz zeby to wszystko polaczyc bede musial zastosowac 2 przejsciowka na
  Chinch. Czy nie bedzie istotnej straty sygnalu?
Kupowalem kabel w Media-Markt i mowilem losiowi do czego to ma sluzyc, a
ten glupol nic nie wiedzial ze ten kabel nie bedzie dzialac.
Media-Markt nie dla idiotow, ale jestem wkurzony na nich.

Deltak