Problem z drukarka HP dj 3820

Autor: Celudor <oldboy-82_at_tlen.pz>
Data: Fri 12 May 2006 - 00:20:07 MET DST

Witam,
od pewnego czasu mam następujący problem z drukarką, a mianowicie
drukując jakiekolwiek wydruki, czy to grafiki, czy tekst, każdą stronę z
  właściwym wydrukiem poprzedza strona z wydrukowanym jednym lub kilkoma
znakami ASCII. Przeinstalowałem sterowniki ale nic się nie zmieniło w
zachowaniu drukarki.
Kolejnym problem jest to, że za każdym razem jak włączę zasilanie w
drukarce wypluwa jedną czystą stronę.
Może ktoś spotkał sie z podobnym problem i mógłby mi pomóc.

--
  Pozdrawiam