Re: HDD do laptopa T20

Autor: Von Adamus <vonadamus_at_interia.pl>
Data: Thu 11 May 2006 - 20:34:25 MET DST

Użytkownik "X" <X@x.pl> napisał w wiadomości
news:e3uuki$47l$1@amigo.idg.com.pl...
> Witam,
> poszukuję HDD do ww. laptopa, czy możecie mi coś poleić z Allegro, z tego
> co się oriętuję musi to być dysk specjalnie wyprodukowany do modeli
> T20,21,22,23. Czy to prawda?
> --
> Pozdr.

Oczywiście że nie prawda :) do IBM`ów serii T jak i do prawie wszystkich
inych laptopów będzie pasował praktycznie każdy dysk 2,5 cala - jedynie
trzeba uważać na jego rodzaj - ATA , SATA i tyle - inaczej się ma sprawa z
napędami optycznymi -cd,dvd tu mogą być problemy zwłaszcza w IBM`ach ale nie
są nie do obejścia :)

Pozdrawiam
von Adamus