Re: Radeon 9000ProTV

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Thu 11 May 2006 - 20:04:59 MET DST

Użytkownik "Deltak" <deltak@o2.pl> napisał w wiadomoœci
news:e3vgqn$sih$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> Witam.
> Jak uzyskac kolor na wyjsciu TV ( w telewizorze) puszczajac sygnal z tej
> karty?
> Korzystam z wyjscia karty S-Video i mam dodatkowy kabel, S-Video do
> karty a drugiej strony Euro.
> Mam ustawiony PAL, wiec chyba nie powinno byc problemu.
> Dzwiek jest ok. Obraz w TV jest czarno-bialy.

Myœlę, że po stronie PC (TV Out) jest ok.,
a przyczynš jest OTV - konktetnie tryb pracy
wejœcia wideo do telewizora. U mnie można
przełšczać to samo wejscie wideo OTV (Euro)
na dwa tryby: 1. S-Video lub 2. AV-mode.
W pierwszym przypadku jest kolor, natomiast
w drugim obraz jest czarno-bialy. SprawdŸ
instrukcję swojego OTV.