Re: nagrywarka LG

Autor: <alibaba8_at_vp.pl>
Data: Thu 11 May 2006 - 18:52:51 MET DST

> No,no następna *teoria spisku*.
> Takie coś można powiedzieć o każdym urządzeniu.
> Ogarnia Cię paranoja, albo płaci Ci ktoś za te brednie?
> Pozdrawiam

Pewien jesteś tego co piszesz? Ja obserwuję to co tu się pisze i wyciągam
wnioski.
Jak mnie potraktowano przy próbie naprawy gwarancyjnej też już opisywałem to co
Cię tak zirytowało, to że chcę innych ostrzec? To by wskazywało, że to Ty jesteś
zainteresowany zbywalnością tego sprzętu. Uważam, że wręcz przeciwnie, po to
jest to forum aby się jak najwięcej dowiedzieć a nie tylko jako reklamówka.