hp lj 6p

Autor: Sztygar <mail_at_me.com>
Data: Thu 11 May 2006 - 18:33:03 MET DST

witam,

nabylem dzis ta drukarke, sciagnalem sterowniki ze strony hp i
zainstalowalem (win xp). wszytko jest ladnie, pieknie, tylko, ze przy
wydruku, drukuje mi wszystkie strony na raz. to znaczy nie kilka stron
pomniejszonych na jednej stronie ale tak, jaky kolejne strony byly
nadrukowywane na poprzednich - slowem wszystko jest na jednej kartce i
dupa zbita :(
przy wydruku pojedynczych stron wszystko jest ok.

moze mial ktos podobny problem i potrafilby mi pomoc?

z gory dziekuje.

pozdrawiam,
sztygar