Re: INTEL i815EP vs. VIA ET82C693A/596B

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 11 May 2006 - 15:31:03 MET DST

Vituniu napisał(a):

> Aha - i zlituj sie nad sluchaczami: wywal tego SB128
> i wstaw cos, co tak strasznie nie szumi. :)

No niesamowicie - ale ja nie mam nic innego na razie do tego kompa -
moze jak sie z chlopakami z kapeli zrzucimy na jakiegos Audigy 2 to
wtedy bo ten komp pojdzie do kanciapy ;)
W domu mam fajna karte Juli@ 24/196 wiec zdaje sobie sprawe jakim syfem
jest SB PCI128 ale lepsze to niz zintegrowane ktore chyba w kazdym
przypadku maja mozniej wysterowany jeden z kanalow o innych syfach nie
wspominajac! ;) :)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.