Re: acer TM 2300

Autor: antrax <tom_at_pyrzyce.piw.gov.pl>
Data: Thu 11 May 2006 - 10:37:29 MET DST

In article <e3tb4g$o1v$1@news.onet.pl>, Rafał wrote:
> Witam,
> pracowałem na laptopie na baterii, nie wyłączając komputera zamknąłem
> klapę, przychodzę do domu, podpinam zasialnie a ten nie się nie odpala.
> Niektóre diody mrugną przez chwilę, oprócz od ładowania baterii, która
> świeci się na stałe. Przy wyciągniętej baterii i podpiętym zasilaniu to
> samo - nie uruchamia się.
> Ma ktoś pomysł, bo ACER w Polsce nie ma serwisu a niestety laptopa mam
> rok i jeden miesiąc....

Może nie ten model, ale zachowanie podobe. Należy kilka razy włączać
i wyłączać. Pomiędzy tymi czynnościami chwila przerwy. Na co stawiam -
dysk twardy nie ma w biosie ustawienia geometrii przez co wszystko dzieje
 się automagicznie i może się pop*******ć. Ale to tylko IMHO.

Pozdrawiam i życzę szczęścia ;D