Re: Notebook TOSHIBA

Autor: MarkS <szkrabBLEBLEi_at_interia.pl>
Data: Wed 10 May 2006 - 23:39:11 MET DST

> Zwrociles uwage na date testu ? - pazdziernik 2004 - ta przyszlosc
> na ktora nie ma zapasu to terazniejszosc czyli poltora roku pozniej od
> czasu kiedy byl robiony test.
> No chyba ze wg ciebie przez poltora roku nic w kartach graficznych sie nie
> zmienilo

A przewinąłeś na inne strony poza pierwszą. Dochodzimy wtedy do kwietnia
2005. A teraz pokaż mi notebookową grafikę która pojawiła się w ciągu
ostatniego roku, stosowaną w notebookach za jakieś rozsądne pieniądze, o
parametrach wyższych od X700 128MB, poza X700 256MB które pojawiły się
ostatnio (też tak naprawdę lekko na wyrost z racji mody na 256MB na
grafice).

Pozdr
MarkS