Re: ZASILACZ - pytanie...

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 May 2006 - 19:27:11 MET DST

Użytkownik "<<>> Gozdek <<>>" <gozdek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e3t1nq$4qj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ja mam Semprona 2200+, 2x256MB DDR400, 2 wiatraki chlodzace 2 dyski
twarde,
> 2 dyski twarde Seagate Barracuda 7200.9 250GB SATA i Seagate 40GBATA,
> nagrywarke CD, DVD, kontroler SATA pod PCI, grafike GF4MX440, plyte asusa
> a7n8x-x i wszystki to ciagnie feel300Watt, w ktorym siedzi fortron 250Watt
> co ciekawe zasilacz jest zimny, nagrzewa sie dopiero po odpaleniu jakiejs
> gierki, a podczas pracy w systemie jest zimny. takze do twojego zestawu
> zasilacz ktory ma realne 250watt starczy, jednak kupilbym cosik kolo
> [...]

No tak, tyle, że nie kupię zasilacza za pon. 100 zł, bo nie chcę obniżać
jakości obudowy i reszty. Ten co jest, to naprawdę nie mam wobec niego
zastrzeżeń (a wentyl od początku jest super cichy, a to już 5 lat!). Jak
wspomniałem myślę o lepszej grafie i... albo zasilacz, albo obudowę może
całą, jakiegoś Chieftec'a... ale, jak to ma być zakup wymuszony, to wolę na
lepsze rzeczy przeznaczyć i się tak cykam. Chciałem to jakoś sprawdzić, bo
jak wydam teraz pieniądze, to będzie za późno. Ale nie wykluczam, że
wytrzyma.
Nie znam różnicy w poborze prądu pomiędzy grafiką bez złącza zas. i ze
złączem zas. A może nie jest tak dużo i chodzi tylko o to, że płyta ma za
cienkie ścieżki na to lub by jej nie fiksować tak gwałtownymi różnicami (jak
to przy grafie bywa).