ZASILACZ - pytanie...

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 May 2006 - 15:08:49 MET DST

Czy 250Watt to za mało na poniższą konfigurację?

proc. Sempron 2600+, wentylator proc. (chcę dokupić dodatkowy wentylator do
obudowy), dysk Samsung SP 80GB, nagrywarka DVD, stacja dysk., audio na
płycie, LAN na karcie, GF6200 (na razie nie zmienię z braku kasy, ale
chciałbym), joystick USB - co prawda rzadko to działa na raz, ale wypisałem
wszystkie elementy, co mogą brać prąd

I kolejne pytania:
czy są jakieś symptomy przeciążonego zasilacza?
jak ocenić zapas mocy zasilacza?
czy mogę do tej konfiguracji wsadzić GF6600 z oddzielnym zasilaniem, zamiast
aktualnej GF6200?