Re: Notebook do 4600zl

Autor: BArTi <cheetah55_at_usunto.op.pl>
Data: Wed 10 May 2006 - 12:36:43 MET DST

> Ok, przejrze oferty.

> Jak najbardziej potrzebny tv-out, ale wydawalo mi sie, ze to juz standard.

Gdyby miał to bym go kupił :] bo tani jest i dobrze w testach wypada. Z HP
tv-outa nie ma właśnie NX6110 natomiast NX 6125, 6120, 8220 mają, Ten IBM
którego wymieniłeś też nie ma tv-out-a i ma tylko 2xUSB więc uważnie czytaj
specyfikacje laptopów żeby nie kupić bez czegoś co potrzebne.

Moim kryterium było :
nagrywarką dvd
wifi
tv-out
karta sieciowa
procesor obojętny
wygląd ( raczej klasyczny (choć msi i asus średnio go spełniają))
firma (odrzuciłem acera i aristo bo nie budzą mojego zaufania)
cena około 3000zł

za 4600zł ja bym wybrał jakiegoś hp lub Asusa z prockiem Intela (hihi a to
tylko dlatego że design jest wtedy ładniejszy czarno/szary )

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=26384 (ma tv-out, 4xusb, 2lata
gwarancji w sumie wszystko co potrzeba)

a moimi kandydatami byli :
HP NX6125
HP NX8220
MSI M630
Asus A6U-5015
Asus A6U-B095

Poniżej link od forum o notebookach, można sobie poczytać jest dość sporo
informacji
http://forum.laptopy.info.pl/

Pozdrawiam
BArTi