Re: Jaka karta do Cad 3D do 1000 zł

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 May 2006 - 12:01:43 MET DST

"maX" <aver@interia.pl> wrote in message
news:e3r2qt$q9l$1@atena.e-wro.net...

> Ky ?
> Od czasów Rivy TNT co lepsi producenci (dysponujący własną bazą
> badawczo-konstrukcyjną) odstępują od referencyjnych płytek nVidii i
> nigdy nie słyszałem aby powodowało to niekompatybilność z
> referencyjnymi driverami nVidii. A nawet gdyby to nowsze wersje
> driverów dają przeciez niewiele - najwyżej parę % wzrostu wydajności
> (a często wręcz spadek, bo są optymalizowane do najnowszych w danej
> chwili produktów) i usuwają jakieś rzadko spotykane błędy w niektórych
> grach 3D (które to błędy nieraz da się ominąć i w inny sposób). A w
> [...]

Ogolnie...nie moge sie z Toba zgodzic - akurat admini u mnei w robocie
nakupili kart Asusa z wejscie video i ostatni soft Asusa jest
niedzialajacy pod XP z SP2 - po wywaleniu karty i wsadzeniu leadteka
wszystko gra... - od tego czasu admini nie kupuja asusa... zrezta ich
support jest beznadziejny - mam plyte po dolozeniu 1GB RAM spadlo
taktowanie z 200MHz na 166MHz - asus stwierdzil ze jesli nie ma tych
modulow na liscie to on ma mnie gdzies... z TAKIM PODEJSCIEM TO NEICH
SPADAJA...