Re: Problem z odpaleniem kompa - ciekawostka (może komuś się przyda)

Autor: MB <kermitb_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 10 May 2006 - 08:57:35 MET DST

> Muszę cię rozczarować - raczej sie nie przyda. Każdy w takiej sytuacji
> podłącza kompa w wersji "pure minimum" - czyli tylko płyta z procesorem
> (nawet bez pamięci). Tyle wystarczy aby zadziałał PC-Speaker.

Też tak zrobiłem. Po wyjęciu pamięci przynajmniej PC-speaker piszczał.
Zapomniałem tylko że wciąż mam podłączoną klawiaturę. Gdybym ją od razu
odłączył, problem byłby natychmiast rozwiązany (komp startuje kiedy
klawiatura nie jest wcale podłączona).

> Taa, te stare keyboardy mają w sobie to coś , czego zdecydowanie brakuje
> najnowszym modelom ...

Właśnie... I dopuki mi nie padnie (a wcale się na to nie zanosi mimo 10 lat
intensywnego użytkowania), napewno nie zmienię ją na żadną inną ;-)

Pozdrawiam
Mariusz B.