Re: Notebook TOSHIBA

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Wed 10 May 2006 - 07:17:47 MET DST

Użytkownik "MarkS" <szkrabBLEBLEi@interia.pl> napisał w wiadomości
news:e3r7nd$71u$1@amigo.idg.com.pl...

> No i tu mnie rozwaliłeś normalnie... a zerknąłeś chociaż na specyfikację
> tych notebooków. Podpowiem: "Ati X700 256MB" ws "Intel 915GM do 128MB". To
> jest BARDZO zasadnicza różnica.

a w czym ta roznica ? Bo zarowno jedna jak i druga grafika to do
wychodzacych obecnie gier
sie nie bardzo nadaje (zerknij sobie np na date tu
http://www.benchmark.pl/r.php?file=http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/optymalne_karty_PCI-Express/Radeon_X700.html
to zobaczysz w liczace ile lat gry pograsz z zadawalajaca jakoscia)
szczegolnie w noteboku gdzie
bedzie wspolpracowala z LCD i aby jako tako to wygladalo to wypadaloby
aby gry uruchamiac w rozdzielczosci natywnej matrycy.

pzdr