Re: Jak zbudować hub USB?

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Wed 10 May 2006 - 00:59:08 MET DST

On Tue, 09 May 2006 17:50:58 +0200,
=?ISO-8859-2?Q?Rados=B3aw_Sok=F3=B3?= <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

>Nie. Musi być elektronika. USB nie może być "rozgałęziane".

Czyli:

Kupic jakis tani hub USB. Kupic odpowiednia ilosc wtyczek USB.
Przygotowac sledzia z odpowiednia iloscia gniazd USB. Polaczyc kable
od gniazd sledzia i od gniazd panelu z wtyczkami. Spreparowac kabel
laczacy grzebien USB na plycie/kontrolerze z hubem. I teraz - nabyc
dwustronnie klejaca piankowa tasme, najlepiej produkcji 3M (dobrzy sa
w tych wynalazkach), przykleic huba wewnatrz obudowy i stosownie kable
polaczyc.

Wada rozwiazania - trzeba samodzielnie nie calkiem typowe kable
pozaplatac.
Zaleta rozwiazania - nie placze sie po stole gowniany hub lzejszy od
kabli do niego podlaczonych (a jak jest lzejszt to go te kable z kata
w kat ciagaja bajzel na stole czyyniac - calego peceta glupie kable
USB nie przestawia, za ciezki!).

--
Darek