Re: System na 1-szym HDD a MBR na 2-gim HDD

Autor: Mirun <mirkat_at_gazeta.pl>
Data: Tue 09 May 2006 - 23:25:36 MET DST

    Może trochę nie jasno opisałem problem. Na stałe mam zamontowany w
PC-cie dysk 160 GB i na nim mam 2 systemy XP i linux-a, natomiast żongluję
kilkoma dyskami w kieszeniach. Problem polega na tym, że mogę zainstalować
sam system na ten durzy dysk on jest na 1-szym, kontrolerze ale nie mogę na
nim zapisać położenia systemu w MBR tego dysku. Próbowałem na kilku dyskach
podpiętych pod ten kontroler zainstalować system i nie pozwala zapisać
położenia systemu i wywala zaraz na początku instalację. Nie wiem gdzie jest
problem. Jak usunę dysk z 2-iego IDE to w ogóle nie zainstaluje zadanego
systemu. Robiłem upgrade biosu płyty i nic nie pomogło i teraz mam taką
sytuację ze mogę pracować tylko na swoich dyskach, jeżeli włożę jakiś obcy
to w momencie startu komputer nie ma on informacji o położeniu systemu