Re: A8N-Sli - problem z netem

Autor: Halibut <halibut.kmac_at_o2.pl>
Data: Tue 09 May 2006 - 23:07:40 MET DST

Uzytkownik "spox73" <spox73@o2.pl> napisal w wiadomosci
news:1147129115.535505.253820@j33g2000cwa.googlegroups.com...
> Ja tez dostalem info zebym sobie sciagnal nwoe sterowniki z nvidii.
> tylko jak je sciagnac skoro polaczenie sie sypie??? Mam wylaczony
> firewall ale w windowsie. Da rade w biosie go wylaczyc?

W biosie nie. Po wylaczeniu firewalla nadal polaczenie sie sypie? Ja, z tego
co pamietam, po prostu calkowicie usunalem sterowniki nvidii po czym
ponownie zainstalowalem stare (ale tylko sterowniki karty sieciowej,
dzwiekowej, itd. ale juz bez firewalla) aby móc korzystac z sieci. Po
sciagnieciu nowszej wersji (w styczniu byla to 6.70) nie mialem juz czasu i
nie instalowalem NV firewalla, byc moze w najnowszej wersji bledy zostaly
naprawione.

pozdrawiam
Krzysztof