problem z CD-audio

Autor: Picia <toolpusher_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 May 2006 - 22:20:37 MET DST

Witam,
Mam taki problem nie mogę nagrać poprawnie płytki CD-Audio. Płytki sie tak
nagrywają że często przeskakują. Odczytywałem w różnych czytnikach zawsze
jest to samo (przeskakuje w tych samych miejscach) i obojetnie czy nagram w
DVD Toshiby czy w CD Lite On'ie i obojętnie z jaką prędkością i na jakim
nośniku zawsze przeskakuje. Nie wiem czy to sprawa Nero czy nie wiem ATAPI
albo coś. Nagrywarki chyba nie bo 2 by były ferelne? Pomóżcie.

 --
Pozdrawiam
Piotr Klęba