System na i-szym HDD a MBR na -gim MBR

Autor: Mirun <mirkat_at_gazeta.pl>
Data: Tue 09 May 2006 - 20:58:03 MET DST

Witam .

Proszę o poradę jak rozwiązać taki problem.

Mam w komputerze 2 dyski twarde. Na HDD1 na pierwszym kontrolerze na jako
primery ( pracuje z nagrywarką DVD na drugim kanale) i na drugim kontrolerze
2 HDD w kieszeni jako primery ( z napędem DVD. Na 2 kanale). Pliki systemu
operacyjnego winXP leżą na 1-szym dysku, natomiast położenie systemy jest
zapisane w MBR na tym drugim dysku, który jest w kieszeni wymiennej momencie
jak wkładam inny dysk do kieszeni komputer nie może znaleśc systemu i tu mój
problem, czym i jak mogę zapisac w sktorze MBR polozenie systemu
operacyjnego. Przy okazji nie mogę dowolnie zapisać położenia systemu w
trakcie instalacji np. na tym 1-szym HDD po prostu na pierwszym kontrolerze
nie chce się nic wpisać do sektorów MBR. Płyta główna to Epox 8 RDA+

Dzięki za pomoc ..

Marun.