Sporadyczne zawieszki peceta

Autor: Kondor <kondorek_at_interia.pl>
Data: Tue 09 May 2006 - 20:49:14 MET DST

Witam wszystkich.
Powiedzcie mi co moze sie dziac z moim kompem.
A zaczelo sie to tak....:)
Pewniego dnia grajac na powaznej grze zajmujacej z jakies 4 w porywach
do 5 mb na dysku zresetowal mi sie komp. To zapoczatkowalo serie
kolejnych zawieszek w ciagu kilku nast. miesiecy(aplikacje word, czasem
odtwarzanie filmow, gierki itd) malo tego siadala(zawieszala mi sie) mi
klawiatura i czasme mysz. Sprawdzilem po jakims czasie napiecia z
zasilacza (swoja droga cholernego badziewia) i okazalo sie ze nie ma
prawidlowych napiec. Wiec kupilem nowy zasilacz w miare dobrej marki.
Poskutkowalo i przestaly sie dziac dziwne rzeczy.
Tylko ze teraz po uplywie ok. 3 miesiecy komp znowu cos kreci. Teraz
jest taka sprawa, ze czasami jak rusze cos w okablowaniu na tyle to nie
dziala mi klawiatura, a myszka (kursor) skacze powoli po ekranie. Poza
tym wydaje mi sie ze nawet po wymianie zasilacza komp stal sie troszke
wolniejszy(jakby zamulony kompletnie)np, po wypakowaniu czegos
winrarem, pecet potrzebuje kilku powaznych chwil zeby do "siebie
dojsc".
Sprawdzalem napiecia i te sa caly czas oki, wiec to raczej cos na
plycie ale co?
Poradzcie cos.Dzieki
Paramerty kompa:
Asus A7V8X-X