problem z 939Dual-SATA2 - dysk Seagate ST3200827AS

Autor: Maciek Obłaza <spitfire33_at_wp.pl>
Data: Tue 09 May 2006 - 17:53:14 MET DST

Witam, mam taki problem: kiedy wyłącze zasilanie i włącze komputer dysk
twardy jest widziany, system sie uruchamia, robie reboot komputera i tu
problem, bo dysk znika z biosu, brak napędu, muszę znowu wyłączyć zasilanie
i dysk z powrotem się pojawia, niewiem, płyta nówka na gwarancji( asrock
939dual-SATA2 ) i hd seagate ST3200827AS, chodzi mi o sata 2, dobrze że na
płycie jest też sata 1 bo bym sie pochlastał. Spotkał się ktoś z podobnym
problemem ?? Proszę chociaż o wskazówkę.

--
Maciek Obłaza