Re: nagrywarka DVD - co polecanie?

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 09 May 2006 - 15:51:01 MET DST

Dnia 08.05.2006, o godzinie 01.29.14, na pl.comp.pecet, Michal Bien
napisał(a):

> Na dzis z niedrogich i dobrych napedow bralbym chyba BenQa DW1655
> producent trzyma sie chipsetow Philipsa, w efekcie nadal dobra jakosc
> zapisu, niezly odczyt i korekcja oraz bardzo mila cecha: mozliwosc
> bezproblemowego oberburningu w trybie DVD zarowno dla plusow
> jak i minusow.

Różni się ona do 1650 bo możliwości OvB nie zauważyłem? Jednak swego czasu
nadgrałem na płycie przypadkiem jakieś 50MB właśnie na DW1650. Weryfikacja
się nie powiodła, u znajomego nie dało się przeczytać płyty (nie mam
pojęcia co to za napęd był - coś laptopowego). Płyta do mnie wróciła i BenQ
odczytał wszystko bez problemu i bez błędów...

--
Pozdrawiam,
*Habeck*