Re: Zasilanie.

Autor: 19marcin78 <19marcin78_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 09 May 2006 - 13:34:54 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Ale *co* do tego zasilacza jest podłączone poza tym dyskiem
> twardym? Co to za zasilacz? Podejrzewam, że chodzi Ci o
> notebooka, ale nigdzie o tym nie napisałeś. Jeżeli faktycznie
> tak jest, to nie ryzykowałbym podłączania czegokolwiek
> dodatkowego, a szczególnie czegoś, co wymaga więcej niż
> 5 W mocy -- notebooki nie mają zapasu mocy.

Tylko dyski i plyta.
To nie jest laptop choc ustroj jest chyba podobny (np. cd rom ma wejscie
takie jak w laptopie).
Wyglada to wogole jak odkurzacz .Kupilem go na allegro nie wiedzac co to za
maszyna i od poczatku mam z nim same klopoty (albo wlasciwie nie mam bo
jeszcze do konca go nie uruchomilem