Re: drukarka do DVD/CD czy LightScribe

Autor: legus <legus_at_polbox.pl>
Data: Tue 09 May 2006 - 12:40:33 MET DST

Noodles wrote:
> Użytkownik "legus" <legus@polbox.pl> napisał w wiadomości

> Która drukarka zadrukowuje płytę w 4,5 minuty ?
> Cannon Pixma 4200 robi to minutę.

Wiesz, moze i robi to w minutem, ale ja nie uzywam stopera do w/w
pomiarow. Moze robi to w 1,2,3,4 minut, ale to akurat nie jest do konca
wazne. Chodzilo o cena/mozliowsc zastosowania zamiennikow, a do Canona
4200 obecnie nie ma. I wierzac roznym informacja moze ich nie bedzie.
Co do HP wydaje mi sie, ze te drukarki sa za drogie.
Pozdrawiam Adam