Re: Stara plyta a dysk

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Tue 09 May 2006 - 12:13:34 MET DST

> Witam mam takiego starego laptopa Toshiba 310 CDT. Wsadzilem do niego
> dysk 20 GB ale widzi go tylko jako 8GB. Teraz pytanie: Czy jak na
> innym kompie podziele ten dysk na 3 partycje powiedzmy 8GB 8GB 4GB to
> bedzie widzial je wszystkie? (Windows 98).

Nie windows 98 jest tu winien, a stary bios komputera.
Najlepszym wyjściem byłoby wgranie nowego BIOS-u.
Z partycjami spróbuj, możesz dać 8 + 12.
Jest szansa, że mimo, że bios (i DOS) widzi go jako 8 GB, to windows będzie
widział całą pojemność i wszystkie partycje.
Jeśli to nic nie da, do dysków Seagate'a dodawany jest program Ontrack
Dynamic Drive Overlay - jakby sterownik specjalnie na takie okazje.
Niestety, takiego dysku nie da się potem czytać na komputerze bez Ontracka,
ale skoro to jest laptop, to nie będzie to chyba problem...

--
Azarien