Re: Jaki kolor obudowy LCD ?

Autor: T.N. <nie_pisac_at_na.priv>
Data: Tue 09 May 2006 - 03:41:32 MET DST

Dnia 07.05.2006 Fantom <szczukot@SPAM.poczta.onet.pl> napisał/a:
> Witam
> Nie mam na ten temat wlasnego zdania to szukam :)
> Jaki kolor obudowy do matrycy najbardziej Wam odpowiada ? Bialy, srebrny
> czarny , .... ? Nie liczac otoczenia w jakim ma stac. A moze kolor to nie
> tylko widzimisie usera, ale tez minijakos pracy ? Np czarna obudowa dookolo
> mniej roprasza wzrok czy cos w tym stylu ?

Ja bym wybrał czarny lub tradycyjny jasny kremowy. Taka kolorystyka jest
bardziej stonowana, IMO bardziej elegancka i nie budzi skojarzeń z
tandetną, "nowoczesną" elektroniką typu świecąca miniwieża. W ogóle
większość urządzeń robią teraz na srebrno, a w taki sposób można też
zaakcentować pewien indywidualizm.

T.N.