HP LP2065 - zna ktos taki monitor?

Autor: radxcell <sp____ks_at_o2.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 21:31:46 MET DST

hej,

zlozylo sie tak, ze mam do wydania kase z promocji
na produkt HP. jako ze nie bardzo widze, co moglbym
kupic, w akcie rozpaczy zwrocilem uwage na monitor
HP LP2065.

w akcie rozpaczy, poniewaz uzywam w pracy LCDka
i wiem, ze daleko mu do lampki Eizo, ktora mam w domu.
stad pytanie - czy ktos moze uzywal tego monitora i moglby
dwa slowa powiedziec czy daje rade? czy milosnik dobrych
kolorow i ostrosci CRT odnajdzie sie przy takim LCDku?

dzieki i pozdr,
rdx