Gigabyte GA-6BXC i dysk - PILNE!

Autor: Dexter <spamerze_zly_adres__at_com.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 18:20:26 MET DST

Witam

Muszę pilnie kupić do swojego kompa większy dysk, gdyż 20 GB to za
mało i nie mieszczą mi się dane. Myślałem o Maxtorze albo Seagate 80
GB ale nie wiem czy bios zobaczy i obsłuży tak duży dysk?
Płyta to Gigabyte GA-6BXC na Slot1 z procesorem Pentium 3 550Mhz.
Zrobiłem upgrade biosu na najnowszy (F4c(Beta) i w opisie bios'u
czytam:

1. The system cannot auto turn off under Windows XP
2. Support Celeron 533A to 700 CPU(FC-PGA). (PCB revision : 2.0A or
above)
3. Support 75GB HDD
4. Added IR device under Win98 win2000.
5. remove "MMX" string at celeron CPU.

No właśnie, w punkcie 3 napisano: Support 75GB HDD.
I teraz zastanawiam się, czy jak kupię dysk 80 GB to będzie on
rozpoznawany przez bios i będę mógł go normalnie użytkować jako
pełnowartościową osiemdziesiątkę?

Może któryś z grupowiczów posiada jeszcze taką płytę główną albo
montował dysk 80 GB do niej?

Bardzo proszę o szybką odpowiedź!

Dziękuję i pozdrawiam

Dexter