Re: nagrywarka DVD - co polecanie?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 18:12:31 MET DST

MadMan napisał(a):

> Nawet się nie zastanawiaj. LiteOn miał całkiem niezłe nagrywarki CD,
> nagrywarki DVD ma do bani.

Heee??? Nagrywarki z serii 8x2 to co? :P Sam mam 812S i pali pięknie. :)
Dzisiaj już takich nie robią... :( To znaczy LiteOn nie robi. :)

> Wybieraj z firm: NEC, Plextor, Pioneer, LG, BenQ (kolejność
> przypadkowa). Z praktyki napiszę, że NEC ładnie nagrywa, ale jest głośny
> przy odczycie.

LG nie nadaje się do testowania płyt... Dla mnie to go dyskwalifikuje...
NEC też dziwne wyniki zwraca przy teście PIE/PIF, ale pięknie nagrywa. :)
Dla mnie najlepsze to Pioneer i BenQ, Plextor to już zupełnie inna
jakość za zupełnie inna cenę. :P Tylko uwaga na OEMy!!!!

# /George Orwell - Rok 1984/