Re: Jaki kolor obudowy LCD ?

Autor: Ryszard G. <ryglerDOUSUWANIA_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 17:24:57 MET DST

[...]
> Jaki kolor obudowy do matrycy najbardziej Wam odpowiada ? Bialy, srebrny
> czarny , .... ? Nie liczac otoczenia w jakim ma stac. A moze kolor to nie
> tylko widzimisie usera, ale tez minijakos pracy ? Np czarna obudowa
dookolo
> mniej roprasza wzrok czy cos w tym stylu ?
>
> Fantom
Mnie odpowiada srebrny, bardzo ładnie się prezentuje i nie "gryzie" z żadnym
kolorem.
Mam właśnie taki monitor :) - niestety, tył obudowy, statyw i stopka w
kolorze czarnym,
co skutkuje że każdy pyłek kurzu bardzo widoczny - trzeba by codzennie
przecierać.
To tylko tak co mi się nasunęło ;)

pzdr.
Ryszard G.