Re: FSB dla Athlon 64 s754

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Mon 08 May 2006 - 15:06:23 MET DST

Użytkownik Ludvigus na grupie pl.comp.pecet zamieścił:

> Potrzebna? Hmm.. nie wiem o co Ci chodzi. 64-bitowe Athlony i Semprony
> pod socket 754 mają standardowo FSB=200 MHz. Ale trzeba pamiętać, że
> mnożymy tą prędkość razy mnożnik HyperTransport (dla sempronów x4, dla
> athlonów x5) oraz razy 2, bo w końcu to DDR ;>
>
> Poczytaj:
> http://www.tomshardware.pl/cpu/20050202/index.html
> http://www.tomshardware.pl/cpu/20040601/index.html
> ..itd.

Hmm, no ale do czego mi te linki? Niczego interesującego na ten temat w
nich nie znalazłem. Za to ja się mogę pochwalić kupionym procesorem :).
O, proszę:
http://allegro.pl/item101587666__unikat_athlon_3700_1600_1mb_socket_754_.html
Do tego płyta, prawdopodobnie ta, chociaż może doradzicie coś lepszego:
http://proline.pl/shop.php?prodid=ASUS+K8N-E