CiH (szans na przeżycie) część trzecia

Autor: PrzemS <przemekw_w_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 12:29:41 MET DST

Witam

Niestety najbliższy akademik elektronika/informatyka mam... w Katowicach :( (to
dla tych co uczestniczyliw dyskusji).Więc sprawa załatwiona nowym sprzętem :(

Jednak leży mi płyta z prockiem w domku. I męczy mnie jeden fakt: czy wirus CIH
mógł poprzez uszkodzenie flasha doprowadzić do tego, że mało sprawny i marny
zasilacz spalił płytę główną? Np. poprzez to, że flashki kontrolują napiecia na
tejże? Czy był to tylko zbieg okoliczności.?. Przypomnę, że usunąłem CIH z
twardziela, przeprogramowałem flasha (dzięki Bestwino) a jednak komputer się
nie podniósł...

Pozdrawiam
Przemek