Re: GA-k8NS+ATI 9600XT=czy w tym problem?

Autor: sekunio <sekowski_at_vp.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 09:43:15 MET DST

> spróbuj zwolnić AGP do 4x i przy okazji możesz sprawdzić czy bardzo zwalnia

właśnie tak zrobiłem, za bardzo nie wierzyłem, że pomoże, a jednak. Tylko
zastanawia mnie dlaczego na AGP 8x takie rzeczy się dzieją. Czy już cały czas
mam mieć ustawioną tą prędkość szyny.
Ciężko mi powiedzieć, czy bardzo zwalnia, nie mam za dużego porównania. Jedynym
porównaniem mogą być wyniki w 3DMarkach - 2001 na podobnym sprzęcie jak mój u
kumpla było 500 pkt więcej, ale w 03 i 05 różnica już jest dużo mniejsza do 100
pkt. Może wiesz jak wymiernie sprawdzić tą różnicę??

Dzięki wszystkim za rady.