Re: drukarka do DVD/CD czy LightScribe

Autor: legus <legus_at_polbox.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 07:25:25 MET DST

Bodzio SE wrote:
> W Gdańsku jest drukarnia, która zrobi ci nawet jedna plytkę...o ile pamietam
> koszt jednej to około 8 plnów w tym plytka cd.

Witam,
Dla mnie osobiscie LightScribe sie nie sprawdzil,jakosc jest jak dla
mnie za niska. Z tego powodu kupulem drukarke do DVD/CD i obecnie jestem
zadowolony. Czas wypalenia plytki LightScribe to okolo 30 minut przy
maksymalnej rozdzielczosci. Zadrukowanie plyty ~4,5 minuty. Nie mam
zdania co do LabelFlash. Koszt plyt DVD/CD printable i LightScribe jest
porownywalny. Uzywam Verbatimow.
Pozdrawiam