Re: Jaki router kupić, d-link or linksys ????

Autor: KaNo <fluor_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 05:40:21 MET DST

adasiek <podolany@poczta.wp.pl> napisał(a):

> "KaNo" <fluor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in
>
> [...]
> [...]
>
> a mozesz przytoczyc tutaj jakies konkretne informacje? bo z mojego
> punktu widzenia na komputerze mozesz zainstalowac nowsze wersje
> oprogramowania lub nawet oprogramowanie dostarczajace funkcjonalnosc,
> ktorej wczesniej wcale nie bylo; na routerze sprzetowym tak sie
> zwykle nie da; no z pewnoscia jest taka funkcjonalnosc ktora sie w
> ogole nie da;

Nie zrozumielismy sie, mi chodzilo o zmiany sprzetowe. Potrzebne staly sie
USB2, SATA i karta sieciowa Gb. Oznaczalo to w grucie rzeczy wymiane
serwera. Dokladanie osobnych kart nie bylo oplacalne, bo pozniej ich sie nie
wykorzysta. A przyczyna tych zmian zupelnie prozaiczna - backup sieciowy.
Pozdrowienia.