Re: Jaki kolor obudowy LCD ?

Autor: m'kell <nie_at_posiadam.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 02:01:17 MET DST

Fantom napisał(a):
> Witam
> Nie mam na ten temat wlasnego zdania to szukam :)
> Jaki kolor obudowy do matrycy najbardziej Wam odpowiada ? Bialy, srebrny
> czarny , .... ? Nie liczac otoczenia w jakim ma stac. A moze kolor to nie
> tylko widzimisie usera, ale tez minijakos pracy ? Np czarna obudowa dookolo
> mniej roprasza wzrok czy cos w tym stylu ?

Podobnie jak mówią inni, dobierałem do obudowy kompa, klawiatury,
myszki. Z założenia wszystko miało być czarne ;) Teraz zauważyłem jednak
  , że czarny kolor ma dużą przewagę poza walorami estetycznymi zestawu.
Sprawie wrażenie mniejszego kontrastu między obudową monitora a
wyświetlanym obrazem. Przez co właśnie, przeciwnie do tego co mówisz,
mniej rozprasza wzrok. To tylko moje odczucia, zauważam to szczególnie
gdy pracuje przy kompie na uczelni, lub u znajomych którzy mają biały
monitor.